27 listopada 2009

Surowo i wzorowo


Na co dzień przebywam w betonowym lesie (dla ścisłości mam na myśli miejsce pracy bardziej niż własne M), w związku z czym mój stosunek do tzw. odkrywek i surowizn we wnętrzach do tej był raczej ambiwalentny. Od pewnego czasu przyglądałam się tej szczególnej materii próbując wyrobić sobie na jej temat własne zdanie. Będąc w Barcelonie, którą tu swego czasu na wskroś opiałam - natrafiłam na sklep włoskiej firmy Mutina zlokalizowany nieopodal kosmicznie wyglądającej bazyliki Sagrada Familia zwanej przeze mnie „błotnym potworem”.

Ściany i podłogi oferowane przez Mutinę to już nie zwykła wylewka, lecz Jego Wysokość Beton (JWB). Tyko w tak oswojonej formie JWB znajdzie dla siebie miejsce w naszym przyszłym, minimalistycznym i eleganckim M. Szczególnie duże pole do popisu będzie miał w łazience, dając fajny mroczny i surowy klimat. Poniżej próbka projektów Mutiny oraz ich barceloński i paryski show room.




Fot.: mutina.it

No niech mi ktoś spróbuje powiedzieć, że nie wpisują się w estetykę japońską! No niech tylko spróbuje!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz