12 października 2009

Polak potrafi

Brodząc swobodnie po zasobach sieci globalnej trafiłam ostatnio na artykuł poświęcony rozwiązaniu akcji "Wasze projekty ubrań" organizowanej przez redakcję „Wysokich Obcasów”. Niektóre projekty zrobiły na mnie spore wrażenie, więc postanowiłam podzielić się z Wami tym cennym znaleziskiem.

Najbardziej przypadły mi do gustu poniższe monochromatyczne, cudnie minimalistyczne prace. Świetne zdjęcia i jeszcze lepsze stylizacje.





Marta Sidoruk






Jola Skóra, Monika Pieczonko, Minh Duc Pham


Zgodnie z moją absolutnie subiektywną interpretacją w jednych mamy do czynienia z upiorną, przewrotną i przerysowaną japońską stylizacją ślubną (w której kobieta normalnie występuje w przepastnym białym kimonie), w innych z kolei - z „ugrzecznionym samurajem” á la torcik z pianką. Nie wiem czy jestem gotowa przywdziać na siebie to haute couture, ale na dobry początek z chęcią oparłabym te fotografie o półkę w dużym pokoju.


Cudnie, że Polak naprawdę potrafi. Szczegóły i pozostałe prace tutaj.

1 komentarz:

  1. to pierwsze jest jak najbardziej do noszenia. oczywiście bez origami na plecach :) a czarna suknia podoba mi się ogromnie, choć oczywiście nie miałabym odwagi...

    OdpowiedzUsuń